سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحی در جلسه علنی مجلس:

فعالیت‌های بنگاه‌داری بانک‌ها برای مملکت ضرر دارد

نماینده خمینی‌شهر گفت: نماینده فعالیت‌های بنگاه داری بانک‌ها برای مملکت ضرر دارد و صورت‌های مالی با استاندارد‌های IFRS تطابق ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در جلسه علنی امروز، اظهار کرد:  دولت خود قانون رفع موانع تولید را  آورد و در راستای تقاضای دولت آن را تصویب کرد و حالا ما باید طلبکار باشیم یا بدهکار؟

وی با تاکید بر اینکه بر اساس تکلیف قانون‌گذار سال ۹۴ این کار باید ظرف سه سال تمام و واگذاری اموال و سهام منقول و غیر منقول انجام شود، گفت: متاسفانه رئیس بانک مرکزی در این جلسه حضور نیافت و ما با وی خیلی حرف‌ها داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر با انتقاد از اینکه برای بازسازی ساختار مالی و استقرار حاکمیت شرکت‌ها در بانک‌های دولتی اراده‌ای وجود ندارد، اظهار کرد: جای تاسف است که دستورالعمل مربوط به این موضوع تاکنون به تصویب نرسیده است.

ابطحی بیان کرد: ما با این وضع چگونه می توانیم قانون را در عرض سه سال اجرا کنیم و حتما مشخص است که مهلت می‌خواهیم و در دوره ای که ما رکود را شاهد هستیم و فعالیت های بنگاه‌داری بانک ها برای مملکت ضرر دارد پس چرا باید تغییر صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: طبق گزارش مرکز پژوهش‌ها صورت‌های مالی با استاندارد‌های IFRS تطابق ندارد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.