سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر نظارت و رعایت مسائل شرعی در تغسیل، کفن و دفن در سازمان فردوس ها

نماینده ولی وفقیه در استان خراسان رضوی گفت: سازمان فردوس‌ها متولی یک واجب شرعی است که بر رعایت مسائل شرعی در تغسیل و کفن و دفن نظارت دقیق می‌شود و ما نیز بر اکرام اموات تاکید داریم .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛   آیت الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: سازمان فردوس‌ها متولی یک واجب شرعی است که امیدوارم در انجام امور خود موفق باشد .

وی افزود : برخی امور و اقدامات مربوط به آن دنیای انسان‌ها است درست مانند امر روحانیت و اگر دخالتی در دنیای آنها می‌شود به خاطر آخرت آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت : مشهدی‌ها و خراسانی‌ها از گذشته ایام البیض شعبان (مصادف با سه روز منتهی به نیمه شعبان) را با حضور در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور و خیرات برای اموات گرامی داشته‌اند و این یکی از رسوم قدیمی مردم مشهد و خراسان است.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد نیز گفت : بر رعایت مسائل شرعی در تغسیل و کفن و دفن نظارت دقیق می‌شود و بر اکرام اموات تاکید داریم.

وی افزود : اگرچه شرایط شغلی و حقوقی کارکنان نسبت به قبل بهبود یافته اما متاسفانه به جایگاه اجتماعی آنها کمتر توجه می شود که سعی بر فرهنگ‌سازی در این زمینه داریم .

 

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی گفت : امسال نیز برنامه‌های نیمه شعبان با محوریت دعا برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) در کنار زیارت اهل قبور در بهشت رضا ( ع )  برگزار می‌شود که برای آن تدارک مناسبی دیده شده است .

انتهای پیام// ف.غ

 

 

ویژه برنامه نیمه شعبان کنار زیارت اهل قبور دربهشت رضا ( ع )

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.