سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلمحمدی: نفت تهران، فوتبالی سقوط کرد/ تمام وظایفمان را نسبت به این تیم انجام دادیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات نفت تهران انجام دادیم اما این تیم فوتبالی به دسته پایین تر سقوط کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا گل‌محمدی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان هیئت فوتبال استان تهران درباره سقوط نفت تهران به لیگ دسته اول بیان کرد: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات نفت تهران  انجام دادیم اما این تیم فوتبالی به دسته پایین تر سقوط کرد هر تیم دیگری هم جای نفت بود با این وضعیت سقوط می کرد.

او درباره اینکه چرا برای انتقال این تیم به بخش خصوصی کمکی صورت نگرفت، گفت: وظایف‌ مان را نسب به نفت انجام دادیم اما  مجمع نفت باید به این تیم کمک می‌کرد. خودتان شاهد هستید تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا مشکلات حل شود. همین‌جا هم اعلام می‌کنم مشکلات مالیاتی و کادرفنی فنی این تیم حل شد اما سایر موارد برعهده مجمع باشگاه بود و  اعضای آن باید پاسخگو باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به این سوال مبنی براینکه چرا برخلاف تیم های تهرانی سپاهان و ذوب آهن از بودجه دولتی استفاده می کنند و اینکه احتمال تکرار وضعیت تیم پاس برای نفت تهران اظهار داشت: قطعاً تمام مسائل رصد می‌شود. قبول داریم بلایی که سر تیم پاس آمد غیرفوتبالی بود اما در جلساتی که  داشتیم قرار است دوباره این تیم  را احیا کنیم. دلیل سقوط نفت را باید از افرادی که به این تیم کمک نکردند، بپرسید. با این وجود طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی هیچ اداره یا سازمان دولتی حق ندارد حتی یک ریال به تیم ها و ورزش حرفه ای کمک کند. شاید تیم‌هایی مانند سپاهان و ذوب آهن از طریق کارخانه یا جایی کمک می‌شوند. بیژن زنگنه (وزیر نفت) دستور داده است یک ریال به تیم های زیرمجموعه این وزارت خانه در ورزش حرفه ای کمک نشود.

گل محمدی درمورد امضاء نشدن نامه انتقال باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: این نامه هنوز هم امضا نشده است و باید از مسئولانی که امضا نکرده‌اند، سؤال کنید. به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان تهران پیگیر این موضوع بودم و جلسات متعددی هم برگزار کردیم. در کل به تمام تعهداتی که داشتیم هم عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/

اظهارات گلمحمدی درباره سقوط نفت تهران به لیگ دسته اول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.