سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت زندان زاهدان

با حضور مسئولان استانی پایگاه سلامت امید در زندان مرکزی زاهدان راه اندازی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  تمام خدمات پایگاه سلامت شهری از جمله مراقبت بهداشتی، روانی و تغذیه ای، بهداشت دهان و دندان و مراقبت بیماری‌ها در این محل به زندانیان بند زنان و مردان ارائه می‌شود.

دکتر سیدمحمد هاشمی شهری افزود: از طریق سامانه یکپارچه بهداشت برنامه سلامت زندانیان بعد از آزادی نیز پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: تعمیم بسته‌های خدمات نوین سلامت در محیط زندان مصداق بارز پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جاست.

وی تصریح کرد: راه اندازی پایگاه سلامت در زندان و استفاده از ظرفیت خود زندانیان به عنوان رابط سلامت قابلیت ارائه به عنوان یک تجربه موفق کشوری را دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش زیاد زندانیان کشور جزو اقشاری هستند که در مراحل قبلی زندگی آسیب دیده اند و تلاش می‌کنیم تا آسیب‌های جسمی، روانی و اجتماعی این افراد تکرار نشود.

هاشمی تاکید کرد: همکاران بهداشتی در این پایگاه علاوه بر تلاش برای سلامت جسمی و روحی زندانیان، کمک به استمرار زندگی سالم در دوران آزادی آنان را نیز مد نظر قرار می‌دهند.

وی افزود: محیط زندان نمونه‌ای از محیط واقعی جامعه است و همکاران بهداشتی در این پایگاه علاوه بر تعمیم بسته‌های خدمات نوین سلامت در قالب طرح تحول، بیماریابی و ارایه مشاوره‌های بهداشت روان و تغذیه را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/گ

افتتاح پایگاه سلامت در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.