سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید کالای باکیفیت ایرانی در رادیو قزوین

رادیو قزوین افتخار توانمندی‌های بومی در تولید کالای باکیفیت ایرانی را در برنامه «ایران ساخت» بیان می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه با هدف ترغیب و تشویق مردم به خرید و مصرف کالای ایرانی، تحقق شعار سال در استان، تقویت روحیه استقلال اقتصادی و خود باوری، ترغیب جوانان به خلاقیت و خود اتکایی، تبیین مزایای اقتصاد درون زا بر اقتصاد وابسته، تشویق فعالان بخش صنعت، کشاورزی و تجارت به توسعه‌ی فعالیت‌های خود و همچنین تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان از رادیو قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: رویکرد این برنامه در زمینه بومی سازی صنایع و تجهیزات صنعتی در استان، رفع وابستگی فنی و علمی، استفاده از پتانسیل داخلی در رونق اقتصادی است.

وی اضافه کرد: برنامه رادیویی «ایران ساخت» بصورت گزارش محور تهیه و تولید می‌شود که در خلال گزارش با دستگاه‌هایی همچون سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ی تولید و همچنین فعالان بخش صنعت، تولید، کشاورزی و تجارت گفتگو می‌شود تا نیاز‌ها و مشکلات فعالان این حوزه‌ها در رسانه منعکس شود.

برنامه «ایران ساخت» به تهیه کنندگی مرتضی نورزی زاده دوشنبه هر هفته به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش برنامه «ایران ساخت» از رادیو قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.