سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صوفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روحانی سعی می‌کند به تعهداتش در جریان انتخابات عمل کند

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات گفت: روحانی سعی می‌کند به تعهداتی که در جریان انتخابات به مردم داده عمل کند.

علی صوفی دبیر کل حزب پیش‌رو اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتظارات جریان اصلاحات از دولت دوازدهم و تحقق وعده‌های داده شده اظهار کرد: تغییر رویکرد روحانی بعد از پیروزی در انتخابات عقبه رای وی را مأیوس کرده بود و پیش‌بینی می‌شد که ادامه این روند دولت را از اجرای تعهداتش باز دارد.

وی افزود: چندی پیش در بازار ارز و سرمایه اتفاقاتی افتاد که نشان داد نگرانی‌های اصلاح‌طلبان درباره عملکرد دولت بی‌دلیل نبوده است.

صوفی تصریح کرد: اما به نظر می‌رسد که دولت در رویکردهای خود تجدید نظر و مواضع جدیدی اتخاذ کرده است.

دبیر کل حزب پیش‌رو اصلاحات بیان کرد:  دولت عزم خود را برای کنترل بازار ارز جزم کرده و نقش جهانگیری نیز نسبت به قبل پررنگ‌تر شده است.

وی ادامه داد: صحبت‌های اخیر روحانی حاکی از آن است که نگاه وی نسبت به تعهداتی که در جریان انتخابات به مردم داده بود قوی‌تر شده و سعی می‌کند تا آنها را عملیاتی کند.

صوفی تاکید کرد: دقیقا نمی‌دانیم که دولت تا کجا بتواند بر روی مواضع خود ایستادگی کند، در ماه‌های آینده انتظار داریم شاهد پیشرفت و اقدامات موثری از سوی دولت در زمینه بهبود اوضاع معیشتی مردم باشیم.

دبیر کل حزب پیش‌رو اصلاحات اضافه کرد: روحانی باید پیشتاز این جریان باشد و دولت موظف است که با شفاف‌سازی مردم را در جریان امور کشور قرار دهد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر دکتر روحانی