سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از یک هزار دانش آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآن

معاون پرورشی آموزش و پرورش زنجان از برگزاری سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن دانش‌آموزان و فرهنگيان با حضور بیش از هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز خبر داد.

عباسی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،گفت: سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت ونماز دانش‌آموزان مسابقات با حضور بیش از هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در محل کانون فرهنگی تربيتی سهروردی و پژوهشگاه ملاصدرا واقع در خيابان پروين اعتصامی- جنب کارخانه شير پاستوريزه در حال برگزاری است.
وی افزود: مسابقات دختران به مدت سه روز تا چهارم اردیبهشت و مسابقات در بخش دانش‌آموزان پسر نیز هشتم، نهم و دهم اردیبهشت برگزار می‌شود که برگزیدگان هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآن در تیر و مرداد ماه امسال که در تهران و مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
عباسی با بیان اینکه سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت ونماز دانش‌آموزان در ۱۴ رشته برگزار می‌شود، گفت: از جمله این رشته‌ها قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم ، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و حفظ در اجزای ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل را می‌توان نام برد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان افزود : مسابقه همکاران فرهنگی نیز روز ۵شنبه ۷ اردیبهشت ماه در ۴ رشته احکام، نهج‌البلاغه، قرائت ترتیل و تحقیق برگزار می‌شود و در نهایت ۸ همکار آقا و خانم به عنوان برترین‌ها معرفی و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : اجرای این مرحله از مسابقات تا دهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
انتهای پیام /ک


برگزاری سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.