سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان؛

رسالت نظام و حکومت اسلامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رسالت نظام و حکومت اسلامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: وظیفه متولیان اجرای امربه معروف و نهی از منکر براساس عدل  و اصلاح جامعه است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیش از ظهر امروز در همایش استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان  که در محل سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، گفت: در استان کردستان فریضتین امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و همواره این امر باید گسترش یابد.

وی در ادامه بیان کرد: معروف یعنی آنچه طبق گفته خداوند در قرآن کریم توسط مسوولین امر اجرایی شود و ضرورت دارد کسانی که در این رسته منصوب می‌شوند اهل اجرای عدل و عدالت باشند چرا که در غیر این صورت ظلم در جامعه اشاعه می‌یابد.

حسینی‌شاهرودیبا بیان اینکه رسالت نظام و حکومت اسلامی اجرای امربه معروف و نهی از منکر است، افزود: وظیفه متولیان اجرای فریضتین امربه معروف و نهی از منکر هدایت جامعه به این مبنا براساس عدل  و اصلاح جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط مسوولین امر به صورت تذکر لسانی، هشدار، اخطار و پیگیری در جامعه ضرورت دارد.

حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: مجموعه امت اسلامی وظیفه اهتمام به اجرای امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارد و باید با هشدار نسبت به فسادی که در جامعه در حال رواج است چشم بینا داشته باشند.

وی رسالت همه را گسترش خوبی‌ها و  معروفات و کاهش بدی‌ها و منکرات عنوان کرد و افزود: با اشاعه ارزش‌های واقعی است که اسلام به منصه ظهور می‌رسد.

وی در پایان خطاب به مسوولان اظهار داشت: مومن، منافق یا سکولار باید در نظام جمهوری اسلامی تکلیفش روشن باشد، طبق فرایض الهی و  در راستای دفاع از حق مظلوم با اجرای معروفات و نهی از منکرات بر ما واجب شده است.

انتهای پیام/ د م

مجموعه امت اسلامی وظیفه اهتمام به اجرای امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.