سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طرح نوروزی ۹۷؛

کاهش ۱۲ درصدی تلفات جاده‌ای در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: تعداد تلفات جاده‌ای در طرح نوروزی سالجاری ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل آذربایجان غربی گفت: شروع طرح سفر‌های نوروزی همچون سال‌های گذشته از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد و در طرح نوروزی سال ۹۷ علی رغم افزایش تعداد سفر‌ها و با توجه به شرایط آب و هوایی استان تعداد جانباختگان جاده‌ای مجموعا ۱۵ نفر گزارش شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ در صد کاهش را نشان می‌دهد.
وی ضمن تقدیر  از عوامل راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در این ایام اظهار کرد: در طی این مدت تعداد سفر‌های درون استانی ۲۱ هزار و ۷۸۲ سفر و تعداد سفر‌های برون استانی نیز ۹ هزارو ۵۸۵ سفر و مجموعا ۳۱ هزار و ۳۶۷ تردد سفر در محور‌های استان ثبت شده است.
ابراهیم مبارک قدم همچنین از کاهش ۲۳ درصدی تصادفات خسارتی در استان خبر داد وافزود: تعداد تصادفات خسارتی درون استانی و برون استانی از ۱۰۷ مورد به ۸۲ مورد کاهش یافته است.
وی همچنین به تردد مسافرین در فرودگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: در طی این مدت ۱۰۳ پرواز با ورودی ۱۰۳ پرواز خروجی در فرودگاه‌های ارومیه – خوی – ماکو انجام شده و مجموعا در طرح سفر‌های نوروزی بالغ بر ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر از فرودگاه‌های استان جابجا شده است.
انتهای پیام/ح


کاهش تلفات جاده‌ای در طرح نوروزی امسال در آذربایجان غربی

برچسب ها: حوادث ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.