سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صهیونیست رهبران حماس را به ترور هدفمند تهدید کرد

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی علنا گفت این رژیم ممکن است سیاست ترور هدفمند رهبران مقاومت فلسطین را از سر بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه مسئولان حماس را به ترور هدفمند تهدید کرد.

او  این اظهارات را یک روز پس از ترور شهید فادی البطش، دانشمند فلسطینی وابسته به حماس، مطرح کرد. شهید البطش روز شنبه در کوالالامپور -پایتخت مالزی- ترور شد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با محکوم کردن ترور شهید فادی البطش، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را عامل این جنایت دانست. هنیه با تسلیت به خانواده این شهید تصریح کرد: «رژیم صهیونیستی جنگ را به خارج از سرزمین‌های اشغالی کشانده است.»

کاتس در گفتگو با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» خطاب به هنیه گفت: «به هنیه توصیه می‌کنم کمتر صحبت کند و بیشتر محتاط باشد.»

او گفت غزه بسیار نزدیک‌تر از مالزی است و رژیم صهیونیستی ممکن است سیاست ترور هدفمند رهبران مقاومت فلسطین از جمله خود هنیه را از سرگیرد.

این وزیر صهیونیست مدعی شد: «اسرائیل می‌داند چگونه مسئولان حماس را که حملات علیه اسرائیل را رهبری می‌کنند، پیدا و علیه آن‌ها اقدام کند. هنیه و دوستانش باید پیش از صحبت کردن فکر کنند؛ زیرا ظرفیت اسرائیل برای آسیب رساندن به آن‌ها قطعی، سخت و سریع خواهد بود.»

شایان ذکر است، رژیم صهیونیستی به ترور هدفمند بسیاری از فعالان فلسطینی متهم است که بسیاری از آن‌ها در خارج از سرزمین‌های فلسطینی بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.