سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به تصفیه خانه آب در ملکشاهی

استاندار ایلام به همراه نماینده حوزه شمالی و جمعی از مسئولین استان از ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح آبرسانی به شهرملکشاهی بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  در جریان این بازدید سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گزارشی از وضعیت پروژهای آبرسانی و مسائل و مشکلات را بیان داشتند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد :به منظور اطمینان از تامین آب به ملکشاهی در فصول مختلف سال، شرکت اقدام به احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به تصفیه خانه آب نموده است.

مظاهری افزود : این طرح شامل ۳ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۵۰ لیتر در ثانیه و یک تصفیه خانه آب و ۲۱ کیلومتر خط انتقال میباشد که تا کنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: کار اجرایی ایستگاه شماره ۱ به اتمام رسیده و ایستگاه شماره ۲ نیز حدود ۲۰ درصد پیشرفت دارد و عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ شماره ۳ تصفیه خانه آب بزودی آغاز میشود.

در این بازدید استاندار  ایلام نیز ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح و پروژهای شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب گامهای خوبی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد .

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح ها و پروژ های آبرسانی از نیازهای اصلی این شهرستان می باشد دولت برای تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی از هیچ گونه همکاری و مساعدت دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ د

بازدید از پروژه آبرسانی ملکشاهی

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.