سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۱۸ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی

معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از فعالیت بیش از ۱۸ هزار سفیر سلامت در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نظری معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مراسم هفته سلامت در اراک گفت: در سطح استان مرکزی بیش از ۱۸ هزار سفیر سلامت دانش اموزی توسط آموزش و پرورش در درحال فعالیت هستند و با دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همکاری دارند.

نظری سفیر سلامت را یک اقدام خوب و موثر دانست و افزود:کودکان و همچنین بزرگسالان میتوانند با خود مراقبتی از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته سلامت امسال سلامت برای همه و همه جا نام گرفته است اضافه کرد: خوشبختانه از سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ بسیاری از مرگ و میر و بیماری‌ها در میان جوانان و نوجوانان کاهش پیدا کرده است.

موضوع سلامت از از اولویت‌های مهم و اساسی در کشور

محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک هم در این مراسم گفت: امروز یکی از اولویت‌های مهم و اساسی در هر کشور موضوع سلامت است.

محمدی افزود: اگر به موضوع سلامت در جامعه توجه و اهمیت داده نشود برای فرد و جامعه مشکل به وجود می‌اید و خسارت زیادی در بر خواهد داشت.

وی توجه به امر تغذیه را هم بسیار مهم دانست واضافه کرد: باید حتما در مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین در امور زندگی مردم آموزش لازم داده شود تا مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.