سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته و مصدوم شدن 3 نفر بر اثر برخورد خودروها در دزفول

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از برخورد 3 خودرو سواری و کشته و مصدوم شدن 3 نفر در این شهرستان خبر داد.

باقر مهرنما، معاونت عملیات سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه امشب وقوع تصادف در جاده محمد ابن جعفر به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حادثه واقع در جاده محمد بن جعفر بعد از شرکت تکین حاضر شدند.

 

مهرنما با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی بنز ۹۱۱، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پیکان سواری باهم برخورد کردند، اذعان داشت: متاسفانه راننده پیکان که جوانی حدودا ۲۰ ساله بود در دم جان باخت و 2 سرنشین سواری پراید که 2 مرد میانسال بودند به شدت مصدوم شدند.

معاونت عملیات سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، اظهار کرد: آتش نشانان جسد جوان ۲۰ ساله و 2 مصدوم میانسال را پس از خارج کردن از درون خودروها توسط اورژانس به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: آتش نشانان ضمن ایمن کردن جاده نسبت به جابجایی خودروها و باز نمودن مسیر اقدام کردند.

انتهای پیام/گ

برخورد خودروها حادثه آفرید

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.