سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توفیقی: به امید خدا نایب قهرمان می‌شویم/ احترام باشگاه استقلال از جباری واجب‌تر است

پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال گفت: تلاشمان را برای برد بازی آخر و نایب قهرمانی در لیگ خواهیم، این حداقل کاری است که برای هواداران انجام دهیم.

پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : خداراشكر بازی خوبی بود به هواداران تیم تبریک می‌گویم ان‌شاءالله هفته آخر بازی را ببریم و شرایط طوری شود تا نایب قهرمان شویم.

او در مورد اينكه آيا استقلال نايب قهرمانى را مى گيرد يا خير گفت: به اميد خدا بچه‌ها عزم‌شان را جزم کردند و همه آنها در تلاش هستند و اين حداقل كارى است كه مى توان براى هواداران انجام داد.

او درباره اينكه باشگاه استقلال تا یک ماه فرصت دارد تا طلب جبارى را بدهد گفت: من رأی را ندیدم، رأی را ببینم و بعد در مورد آن صحبت می‌کنم. راى نديدم اما مطمئناً مبالغی که گفته شده است بخش عمده آن طلب سال‌های گذشته جبارى بوده است. اندازه چهار بازى پول را به جبارى داديم.

معاون باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که جباری گفته هیچ کس احترام من را نگه نداشته است، گفت: استقلال احترامش بزرگ‌تر است.

توفيقى در مورد مذاكراه با بازيكنان تيم بيان كرد: بیکار ننشسته‌ایم و مذاکراتی را با بازيكنان داشته‌ایم و ان شاالله بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و ٢ بازی رفت و برگشت با ذوب آهن این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

توفیقی درباره تمديد قرارداد جپاروف توضيح داد :چه کسی استقلال را رها می‌کند و به تيم ديگرى مى رود؟ برای جپاروف از لحاظ مالی شرایط خوبی در استقلال برقرار است.

او در مورد تمديد قرارداد شفر افزود :او هم به طور حتم در استقلال مى ماند و اين تيم را دوست دارد.

انتهای پیام/

سخنان پندار توفیقی در رابطه بازی دو تیم استقلال و پیکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.