سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ اردیبهشت ماه؛

برگزاری سمینار تخصصی "سبک قلم در مطبوعات"

سمینار تخصصی "سبک قلم در مطبوعات" با حضور معاون وزیر ارشاد و اعضای فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در لارستان برگزر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر رفعت حقیقی دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با اشاره به اینکه سمینار تخصصی "سبک قلم در مطبوعات" روز ۱۹ اردیبهشت ماه در لارستان برگزار می‌شود، گفت: این سمینار با حضور معاون وزیر ارشاد و اعضای فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند، افزود: این تعداد آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته جشنواره ۴۰ درصد افزایش داشته است و برگزیدگان در این جشنواره معرفی می‌شوند.

رفعت حقیقی ادامه داد: این جشنواره در ۳ بخش حرفه‌ای، ویژه و پیشنهادی برگزار می‌شود که بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، طراحی و صفحه آرایی، تیتر، خبر و مصاحبه و گزارش است.

وی بیان کرد: در بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» داوری می‌شود و در بخش پیشنهادی با تکیه بر تولید محتوای بومی شامل مطالب مرتبط با دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی، محیط زیست، میراث فرهنگی، بحران آب، اقتصاد سالم اسلامی و برجام می‌شود.

دبیر جشنواره استانی مطبوعات استان فارس با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه‌ها به شکل تخصصی و در راستای موضوعات جشنواره است.
انتهای پیام/ر

ارسال ۶۰۰ اثر به جشنواره مطبوعات فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.