سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ دستگاه تجهیزات درمانی دربیمارستان بوشهر راه اندازی شد

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: همزمان با هفته سلامت به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تشخیص و درمان بیماران، ۶ دستگاه تجهیزات جدید درمانی در این مرکز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر علیرضا حاجیونی گفت : برای تامین این تجهیزات درمانی پزشکی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اکوکاردیوگرافی پرتابل یکی از این تجهیزات است که در درمانگاه مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس مستقر و با راه اندازی آن امکان انجام اقدام‌های تشخیصی قلبی برای متخصصان فراهم می‌شود.

‌حاجیونی اضافه کرد: همچنین ۲ دستگاه سونوگرافی داپلر به بخش‌های اورژانس و رادیولوژی تحویل شد که دستگاه سونوگرافی اورژانس مجهز به وای فای است و امکان تبادل و اشتراک اطلاعات را براحتی فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: علاوه براین دستگاه بلاد گاز برای اندازه گیری گاز‌های خونی در آزمایشگاه مرکزآموزشی درمانی شهدای خلیج فارس راه اندازی شد.

حاجیونی گفت: ونتیلا تور پرتابل که کار تهویه مکانیکی برای بیماران بدحال را انجام می‌دهد و نخستین دستگاه سی آرآرتی برای انجام دیالیز بیمارانی که قابلیت جابه جایی ندارند از دیگر تجهیزاتی است که به مرکز درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر افزوده شد.

وی یادآورشد: در گذشته بیمارانی که به هر نحوی نیاز به دیالیز حین بستری در بخش ویژه داشتند بایستی به بخش دیالیز منتقل می‌شدند که با نصب این دستگاه این بیماران در تخت دیالیز قرار می‌گیرند و به صورت مستمر و با عوارض کمتر امکان دیالیز آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/م

دستگاه های درمانی جدید دربیمارستان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.