سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ؛

تبریز میزبان پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ،گفت:پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز به میزبانی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آذرنیامدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امروز در جمع خبرنگاران گفت : این جشنواره با حضور هنرمندانی از ایران و 10 کشورعراق، تاجیکستان، ایتالیا، قزاقستان، آلمان، اتریش، آذربایجان، ترکیه، مقدونیه، گرجستان 5 تا 10 اردیبهشت وی با بیان اینکه 32 نمایش در طول برگزاری این جشنواره اجرا خواهد شد افزود : 12 نمایش از کشورهای یاد شده ، 14 نمایش از تبریز و بقیه به صورت مهمان در این جشنواره ها شرکت کرده اند.


به گفته وی ، موضوعات جشنواره مسائل شهر و شهروندی است و طرح ها و آثاری که به رویداد بین المللی تبریز 2018 با نگاه بدیع و خلاقانه بپردازند، از اولویت ویژه برخوردار خواهند بود.


پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز در چهار بخش مسابقه ، کار اولیها ، خادمین شهر و مهمانان ملی و بین المللی برگزار میشود.


بازنمایی جایگاه فرهنگی، هنری، تاریخی و علمی تبریز در منطقه به موازات رویدادهای تبریز2018 ، تولید آثار نمایشی ممتاز مبتنی بر آموزش فرهنگ شهر و شهروندی و اخلاق شهروندی ، بازخوانی دوباره تعالیم مرتبط با مهارت‌های زندگی شهری ، نمایش مشکلات و معضلات شهروندی در قالب‌های هنری به منظور تلاش در جهت رفع و بهینه سازی رفتارهای اجتماعی ، تلاش در جهت تحقق رعایت حقوق شهروندی از سوی شهروندان و انعکاس هنرمندانه زیبایی‌های فضای شهری از اهداف برپایی این جشنواره است.

 

 انتهای پیام/

 

 تبریز میزبان  جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.