سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ حیدری خبر داد

سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های گاندی

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل در محدوده گاندی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ فرهاد حیدری، رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی اظهار کرد: در پی سرقت‌های مکرر منزل در محله‌های گاندی و اطراف آن، تیم‌های تجسس و پیشگیری این کلانتری به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده رد پای دو سارق حرفه‌ای منزل در تمامی سرقت‌ها مشاهده شد که در نهایت طی پالایش مدارک موجود، چهره و مشخصات ظاهری این متهمان به دست آمد و در میان گشت‌های انتظامی توزیع تا در صورت مشاهده آن‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات ماموران ادامه یافت تا این که در نهایت شب گذشته ماموران گشت انتظامی متوجه حضور این سارقان در یکی از خیابان‌های مذکور شناسایی شده و ماموران برای دستگیری آن‌ها به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۳ عنوان داشت: پس از یک عملیات تعقیب و گریز، با شلیک پلیس هر دو سارق زمین‌گیر شده و خود را تسلیم کردند و به همراه مقادیری اموال مسروقه برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ حیدری، تصریح کرد: هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

گفتنی است، در بازرسی از خودروی متهمان نیز مقادیر اموال مسروقه از جمله جواهرات و وجه نقد، کشف که پس از شناسایی شاکیان به آن‌ها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق منزل در محله گاندی

برچسب ها: سرقت ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۰۰:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید روی درب ورودی منزل یا محل کار حتما قفل ضد دیلم نصب کنند چون قفل ضد دیلم نه تنها قابلیت باز شدن از طریق دیلم زنی و توپی زنی را نداره بلکه به دلیل نصب غیر قابل دسترسش، هیچ کس، حتی سارقین حرفه ای هم نمیتونن به هیچ روشی از بیرون باز یا تخریبش کنند و همچنین با توجه به این مهم که دسترسی به قفل ضد دیلم از طریق کلید ، اثر انگشت، کد یا موارد دیگری که در بازار رایج هستش نیست، اگر به هر دلیلی سیستم دسترسی گم شد یا حتی صاحبخونه مجبور شد برای مدتی دسترسی به قفل ضد دیلم را در اختیار شخص یا اشخاص دیگری برای مدت محدودی قرار بده، به راحتی میتونه هر زمان که تصمیم بگیره دسترسی مفقود شده یا در اختیار کسی قرار داده شده را در یک ثانیه غیر ممکن کنه، ضمن اینکه باید مقابل بالکن و پنجره ها را هم حفاظ فولادی نصب کنند که قابل از هم باز شدن توسط جک و دیلم نباشه و حتما در هر دو مورد ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را از فروشنده دریافت کنند وگرنه امنیت منزل و محل کارشون را به دست باد سپرده اند.
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
تا وقتی مجازات حد قط ید در مورد سارقین کهنه کار انجام نشه همین آش و همین کاسه است