سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

سپاه یک جریان عملیاتی برای تحقق منویات ولایت و رهبری است

امام جمعه مشهد گفت: سپاه در هر عرصه و در هر موقعیتی در مقام پیشبرد فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب وارد شد و ما نمونه آن را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی کشور مشاهده می‌کینم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت الله علم الهدی در مراسم اهدا ٣٥٠ جهیزیه به زوج‌های جوان حاشیه شهر مشهد با بیان اینکه  فعالیت سپاه در عرصه اقتصادو سیاست به عنوان یک نهاد اقتصادی و سیاسی نیست افزود: ورود سپاه در همه‌ی این عرصه‌ها برای عینی سازی راهبرد و رهنمود مقام معظم رهبری در این کشور و جامعه انقلابی است؛ و نمونه آن حرکت امروز قرارگاه شهید برونسی در سپاه امام رضا (ع) می‌باشد.

وی گفت:با تشکیل ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهرمشهد در مدت سه سال  فعالیت‌های برجسته فرهنگی خوبی در حاشیه شهر صورت گرفته است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در انجاک این فعالیت ها تکیه معتبر ما به نهاد سپاه پاسداران و سپاه امام رضا (ع) بوده است که با کمال اخلاص در ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بیش از ۷۰۰ پروژه در این سه سال اجرا و زیر ساخت‌های فرهنگی را برای این ستاد ساماندهی اماده کردند.

گفتنی است :از سال ٩٣ تا کنون ١٥٠٠ جهیزیه به زوج‌های جوان حاشیه شهر مشهد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شده وامروز نیز ٣٥٠ جهیزیه هر کدام به ارزش ٨ میلیون تومان به زوج‌ها اهدا شد و نا پایان امسال هم٣٥٠ جهیزیه دیگر به زوج‌های جوان هدیه می‌شود.

انتهای پیام//ا.س
 

اهدای ٣٥٠ سری جهیزیه به زوج‌های جوان حاشیه شهر مشهد

 
برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.