سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معتمدی؛

دانشگاه امیرکبیر در حوزه نماز رتبه برتر را کسب کرده است

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی دو سال گذشته در حوزه نماز رتبه های برتر را در کشور کسب کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید احمد معتمدی در مراسم گرامیداشت روز جانباز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سال گذشته از جهات مختلف برای دانشگاه مثبت بود.

وی افزود: این دانشگاه در سالی که گذشت از نظر علمی و اجرایی به نکات مثبت مختلفی مانند رشد در حوزه بین المللی، پژوهشی و تحقیقاتی دست یافت.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این دانشگاه همانند سال های گذشته همواره رو به جلو در حرکت است و در بسیاری از شاخص ها رتبه های برتر را کسب کرده است.

عملکرد مطلوب دانشگاه امیر کبیر در حوزه‌های فرهنگی

معتمدی عنوان کرد: این دانشگاه علاوه بر حوزه‌های علمی و آموزشی در حوزه های دانشجویی و فرهنگی نیز در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: به طور مثال دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی دو سال گذشته در حوزه نماز رتبه های برتر را در کشور کسب کرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: کمیت و کیفیت فعالیت های دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه از درصد بالایی برخوردار است اما در جریان اجرای این برنامه تنش نداشته ایم.

معتمدی گفت: سال گذشته از نظر بودجه ای برای دانشگاه ها و کشور سال سختی بود اما با وجود آنکه در برخی بیش از ۳۰ درصد بودجه با تاخیر دریافت می شد اما توانستیم فعالیت را پیگیری کنیم.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری درخصوص توسعه علم و دانش تاکیدات فراوانی دارند بنابراین در این دانشگاه به دنبال تحقق تاکیدات ایشان هستیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: فضای تفاهم خوبی در دانشگاه وجود دارد به نحوی که در برنامه های مختلف اساتید و مدیران دانشگاه ها با گرایش های سیاسی مختلف حضور دارند و مشارکت می کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.