سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت فوق‌العاده سرباز در تست اسلحه‌ جنگی +فیلم

سرعت عمل از جمله فاکتورهای مهم در آموزش سربازان به‌ویژه نیروهای امنیتی است که گاهی باعث انجام حرکات جالبی از سوی سربازان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی زیر صحنه‌هایی از مهارت عجیب سربازی   را نشان می‌دهد که در آن این فرد  با چند حرکت کاملا حساب شده و دقیق یک اسلحه جنگی خاص را تست می‌کند. 

سرعت عمل از جمله فاکتورهای بسیار مهمی است که همواره در آموزش سربازان به‌ویژه نیروهای امنیتی در نظر گرفته می‌شود. یعنی به گارد امنیتی گفته می‌شود تا در کمترین زمان ممکن مثلا لباس‌های خود را تعویض، اسلحه خود را برداشته و آن را تست کنند، چرا که گاهی اندکی اتلاف وقت ممکن است به قیمت جانشان تمام شود.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده صحنه‌هایی از هنرنمایی سربازی است که در  نهایت مهارت و بدون انجام حتی یک خطا، با سرعت قابل توجهی در مقابل فرمانده خود، اسلحه پیشرفته خود را تست می‌کند. جزئیات این حرکت جالب را در ویدئو ارائه شده مشاهده کنید. 

انتهای پیام/

حرکت دیدنی سرباز در تست سلاحش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
سمک
۲۱:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای انتخاب و پخش مسائل نظامی خوب است از یک متخصص نظامی بعنوان مشاور کمک بگیرید
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه سرباز زرنگی
سمک
۲۱:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقا اجازه! 1- اسلحۀ پیشرفته نیست و یک وینچستر قدیمی است که در یگان پاسدار نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان تشریفات بکار گرفته میشود2- سرباز هنرنمایی نمیکند، بلکه استواری که رئیس پاسداراست در حال بازدید اسلحۀ پاسدار میباشد
رضا
۱۵:۱۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
انگار کوکش کردن !