سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

گیاهان دارویی در فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی نهادینه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: گیاهان دارویی در فرصت‌های سرمایه گذاری استان خراسان شمالی نهادینه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت طب سنتی در استان تاکید کرد: خراسان شمالی از مواهب و فرصت‌های خوبی در حوزه گیاهان دارویی برخوردار است که باید با لحاظ این فرصت‌ها در نقشه جامع سرمایه گذاری استان بستر‌های لازم در بهره مندی مطلوب و بهینه از این ظرفیت ایجاد شود.

وی افزود: مجوز‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران و فعالان حوزه گیاهان دارویی طی نشستی با حضور متولیان امر احصاء شود و پیشنهاد می‌کنیم در نشست‌های تخصصی گیاهان دارویی با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی دیگر دستگاه‌های ذی ربط هم حضور داشته باشند تا با ارائه راهکار‌های عملیاتی پیشنهاد و انتظارات به منصه ظهور برسد.

وی ادامه داد: فعالان بخش خصوصی در حوزه گیاهان دارویی استان شناسایی شوند و با حضور در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی نقطه نظرات خود را بیان کنند و هم چنین پیشنهاد می‌شود مباحث گیاهان دارویی در ستاد مقاومتی استان نیز طرح شود.

پورعیسی خطاب به مدیر کل دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه گیاهان دارویی باید زمینه اشتغال را برای جوانان تحصیلکرده این حوزه فراهم کند، تاکید کرد: بنابراین با حضور فعال بخش خصوصی راهکار‌های اجرایی ارائه شود و همچنین تاکید دارم مباحث مرتبط با فرآوری گیاهان دارویی در استان نیز باید گسترش یابد و زنجیره تولید در این حوزه تکمیل شود.

انتهای پیام/آ


شناسایی فعالان بخش خصوصی در حوزه گیاهان دارویی در استان خراسان شمالی

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.