سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به قیمت گذاری گرت بیل به مبلغ 70 میلیون یورو است.رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد گرت بیل را با این قیمت در بازار نقل و انتقالات تابستان  به فروش بگذارد. البته  انتظار می رود که قیمت بیل با توجه به رقابت احتمالی باشگاه ها برای جذب او بالاتر هم برود .

 

خداحافظی اینیستا از بارسلونا قوت گرفت

گفته می شود در پایان این فصل از مسابقات لالیگا ، آندرس اینیستا از بارسلونا جدا خواهد. با این حال هنوز باشگاه به خروج این بایکن حکم تایید نزده است. این باشگاه در صفحه ی رسمی خود در شب گذشته نیز  نوشت: «فینال  برای اینیستا» . اینیستا در این مسابقه توانست قهرمانی جام حذفی اسپانیا را به همراه تیم بارسلونا به دست بیاورد.

چراغ سبز تیم چینی  برای جذب اینیستا 

گفته می شود برخی از  باشگاه های لیگ برتر چین خواستار آن هستند که اینیستا ،ستاره سال های نزدیک بارسلونا را به تیم خود بیاورند.گفتنی است این باشگاه ها مبالغ بسیاری برای آوردن بازیکنان مطرح خرج می کنند و بعید نیست اینیستا  برای ادامه فوتبالش به چین برود.

پپ:وییرا بهترین گزینه برای آرسنال است

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی اظهار کرده است که پاتربک وییرا ،سرمربی  تیم نیویورک سیتی بهترین گزینه برای جایگزینی  آرسن ونگر است.وییرا قبلا نیز سابقه فعالیت در منچسترسیتی را نیز داشته است و به نوعی می تواند جایگزینی برای پپ گواردیولا در صورت خروج احتمالی او نیز باشد.

گواردیولا همچنین گفت: وییرا در حال حاضر یک مسئول موفق در تیم نیویورک سیتی است . به گفته او این سرمربی در حال حاضر پیوند ها و ارتباط های خود را با دنیای خارج از باشگاه  نیویورک سیتی کم کرده است  وحضورش در آرسنال قطعی نیست.

6 تیم به دنبال مروان فلینی 

مروان فلینی هافبک منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات داغ تابستان از این تیم جدا شود.همچنین گفته میشود شش تیم که عبارت اند از پاری سن ژرمن، یوونتوس، بشیکتاش، موناکو، وست هام و لسترسیتی به دنبال جذب این بازیکن بلژیکی هستند.

چلسی و آرسنال به دنبال جذب لوییس انریکه 

گفته می شود دو تیم چلسی و آرسنال در پایان فصل سرمربی های خود را عوض خواهند کرد و هر کدام به دنبال بهترین گزینه برای جایگزینی سرمربی های سابق خود هستند.گفتنی است باید شاهد آن باشیم که هر دو باشگاه لیگ برتری بر سر جذب بهترین سرمربی ها   از میان کارلو آنجلوتی ، آلگری و انریکه  به مبارزه بپردازند.

ناگلزمن به شایعات پایان داد

جولیان ناگلزنمن سرمربی تیم هافنهایم به تمامی اخبار در رابطه با جدایی او از  تیم بوندسلیگایی  و سفرش به یکی از دو تیم آرسنال و یا چلسی پایان داد.همچنین گفته میشود این سرمربی یکی از گزینه های هدایت تیم بایرن مونیخ در فصل آینده بوده است و همچنین او گفته است : تمامی اخباری که من را را به لیگ جزیره متصل میکند شایعه ای بیش نیست.

بارسلونا به دنبال محمد صلاح

گفته می شود تیم بارسلونا به دنبال آن است تا با فروش عثمان دمبله ، محمد صلاح را راضی کند تا این بازیکن به نیوکمپ بیاید.

همچنین گفتنی است این تیم پیشنهاداتی را نیز به آنتونیو گریزمان ، ستاره تیم اتلتیکومادرید داده است.

پپ در فکر جذب رابرت لواندوفسکی 

سرمربی تیم منچسترسیتی قصد دارد تا رابرت لواندوفسکی ،ماشین گلزنی تیم بایرن مونیخ را جذب کند.گفته می شود این سرمربی با رابرت لواندوفسکی رابطه بسیار خوبی دارد و همچنین این بازیکن در صورت خروج احتمالی آگوئرو جایگزین او خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار و حواشی فوتبال اروپا

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.