سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه بخش‌های جامعه در تحقق شعار امسال نقش‌آفرین هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همه مردم جامعه در تحقق شعار امسال نقش‌آفرین هستند و تحقق آن نیز نسبت به شعار سال‌های گذشته سهل‌تر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه افزود: باید از همه تولیدکنندگان حمایت و پشتیبانی کنیم و این‌کار با مصرف کالا‌های داخلی که مشابه آن‌ها در بازار وجود دارد محقق می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: در برخی از مناطق کشور مشاهده می‌شود که در برخی کالا‌های داخلی برای اینکه به فروش برسند، از نشان خارجی استفاده می‌شود؛ در حالی‌که در گذشته اروپایی‌ها برای فروش محصول خود از نشان تجاری مسلمانان استفاده می‌کردند.

وی بیکاری و محصولات سرمازده کشاورزان را چالش جدّی و مهم دانست و تأکید کرد: همه با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا مشکلات مردم را از پیش‌رو برداریم.

امام جمعه قزوین به کاهش نزولات آسمانی و بحران آب اشاره و تأکید کرد: باتوجه به اینکه کاهش بارندگی در برخی از استان‌ها بیشتر بوده است، درصورت کمبود برق، استان‌های همجوار باید برق آن‌ها را تأمین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: ما وظیفه داریم تا به خودمان و مردم در صرفه‌جویی از برق و آب متذکّر شویم و در مورد اهمیت صرفه‌جویی حساس باشیم تا شاهد مصرف بی‌رویه انرژی نباشیم.

انتهای پیام/

گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.