سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه 9 روستای خداآفرین به طول 36 کیلومترآسفالت می شود

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: راه 9 روستای خداآفرین به طول 36 کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی تا پایان امسال آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفرصادق رستمی مهر مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ،در حاشیه بازدید از راه های روستایی خداآفرین افزود: مجموع راه های این شهرستان به طول 720 کیلومتر و بر مبنای شاخص های هم سنگ یک هزار و 138کیلومتر است که از این میزان 558 کیلومتر راه روستایی است.


وی اظهار کرد: از مجموع راه های روستایی خداآفرین 146 کیلومتر آسفالت شده و بقیه خاکی است.


مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: راه های شهرستان خداآفرین بر اساس اعتبارهای ملی و استانی و با اولویت روستاهای بالای 50 و 20 خانوار با تامین اعتبار آسفالت می شود.


رستمی مهر با بیان اینکه بیشترین قیر رایگان استان آذربایجان شرقی را شهرستان خسروشاه جذب کرده است، ادامه داد: قیر رایگان یا به صورت مشارکتی و یا پیمانی تخصیص می یابد، بنابراین برای استفاده و بهره مندی از قیر رایگان بین روستاها باید تفاهم نامه انجام کار وجود داشته باشد و از قیر رایگان مشارکتی استفاده شود.

 

انتهای پیام/

 

 بیشترین قیر رایگان استان آذربایجان شرقی را شهرستان خسروشاه جذب کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.