سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و توسعه بیش از 5 هزار متر شبکه توزیع آب در مانه و سملقان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان از اصلاح و توسعه بیش از 5000 متر شبکه توزیع آب در این شهرستان در سال 96 خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ شهرام رمضانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان گفت: طی سال 96 اصلاح بیش از 5000 متر از شبکه های فرسوده با هدف کاهش هدررفت آب و همچنین توسعه شبکه های آبرسانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های کاهش هدر رفت آب اصلاح و بازسازی شبکه ها و انشعابات فرسوده و تعویض کنتورهای خراب می باشد ،اظهار کرد: که در سال گذشته 366 فقره کنتور خراب تعویض ، 186 فقره انشعابات آب نوسازی و 20 فقره از شیرآلات سایز بالای معابر و خیابان های اصلی تعویض شده است.

رمضانی شستشوی 35 کیلومتر از شبکه های آب ، تولید 2 میلیون و 368 هزار و 332 متر مکعب آب ، اجرای شیرفشار شکن روبروی پارک لاله ، از مدار خارج کردن مقدار 2000 متر لوله فرسوده شبکه آب شهر قاضی و 60 متر لوله نامرغوب خط انتقال شهر پیش قلعه ، افتتاح پروژه مخزن 1000 مترمکعبی شهر پیش قلعه و پروژه چاه شماره 6 شهر آشخانه در هفته دولت ، زنگ زدایی و رنگ آمیزی تمام تاسیسات منابع تولید ، مخازن ، ایستگاه پمپاژ و ساختمان و وارد مدار شدن مخزن 500 شهر قاضی را از اقدامات انجام شده این امور در سال 96 برشمرد.

انتهای پیام/آ


باسازی شبکه های فرسوده آب در مانه و سملقان

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.