سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکاوی ماجرای دادن رشوه به داور از زبان سرمربی سپاهان

حسین چرخابی، سرمربی سپاهان نوین، از زوایای جدیدی در دیدار تیم‌های استیل آذین و سپاهان نوین پرده برداشت.

حسین چرخابی، کارشناس فوتبال کشورمان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین در دیدار 19 خرداد 1387 با استیل آذین و حواشی بوجود آمده درباره داور بازی و احتمال پول گرفتن خداداد افشاریان از مسئولان استیل آذین در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: هیچ گونه مورد مشکوکی از داور بازی دیدار سپاهان نوین و استیل آذین ندیدم و قضاوت خداداد افشاریان خوب بود.

او افزود: فیلم بازی را چند بار دیدم اما مورد مشکوکی وجود نداشت و خدارا شکر می کنم که برنده بازی شدیم. در اصفهان مقابل استیل آذین صفر - صفر کردیم و در تهران هم در دقیقه 72 ابتدا گل خوردیم که کاملا درست بود و هیچ خطایی صورت نگرفته بود، با مشورت کادرفنی و تصمیم خودم، سیستم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و با گل های دقیقه 79 و 85 به 2 گل رسیدیم و پیروز شدیم. همانطور که گفتم هیچ مورد مشکوکی در این بازی وجود نداشت و افشاریان قضاوت خوبی داشت.

چرخابی در مورد وضعیت تیم های اصفهانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ذوب آهن برای کسب مقام نائب قهرمانی در لیگ برتر و سهمیه آسیا می جنگد و از سویی دیگر، سپاهان وضعیت خوبی ندارد و هر چند با کسب یک امتیاز در لیگ می ماند اما اوضاع تیم خطرناک است. استقلال، سایپا و ذوب آهن  رقابت میلی متری برای کسب مقام نائب قهرمانی دارند و به همین دلیل تا پایان رقابت های لیگ مشخص نمی شود، چه تیمی دوم خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم های اصفهانی همیشه رقبای سرسختی برای سرخابی های پایتخت هستند و باید دید تقابل استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به سود چه تیمی خواهد شد.

او در خصوص وضعیت کی روش در فوتبال ایران افزود: کی روش در ایران با 2 نوع نگاه دیده می شود.

1- کسانی که کی روش را سیاه می بیننند و هر کار مثبتی که او می کند، دیده نمی شود و فقط به سرمربی تیم ملی انتقاد می کنند.

2 - افرادی که کی روش را دوست دارند و اگر بدترین کارها را هم انجام دهد، هوادارانش او را تشویق می کنند. کی روش را باید با رنگ " خاکستری " دید و پس از هر کار مثبت او تشویق کرد و با هر کار اشتباهش، واکنش نشان داد.

چرخابی در پایان گفت: کی روش انضباط، دوندگی و دیسیپلین را به فوتبال ایران آورده و نتایجش خوب است اما بزرگترین مشکل سرمریی پرتغالی تیم ملی این است که دوست دارد، جواب همه را بدهد و این می تواند برای فوتبال کشورمان متضرر باشد.

انتهای پیام/

اظهارات چرخابی درباره دیدار پر حاشیه استیل آذین و سپاهان نوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.