سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه تربت جام؛

بهترین عامل امنیت پایدار در مرز‌ها مردم هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام گفت: بهترین عامل امنیت پایدار در مرز‌ها مردم هستند و آنان مرزبان خوبی برای نظام اسلامی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ابوطالب جوان در نشست خبری با اشاره به اشرافیت نظام اسلامی افزود: حوزه اشرافیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرتراز منطقه بلکه جهانی است.

وی با اشاره به مرزی بودن این شهرستان گفت: منطقه بستر تفکرات است و می‌طلبد مسئولان در جهت تحکیم، انسجام، وحدت و همدلی در مناطق مرزی و تلفیقی تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام افزود: این ناحیه به لحاظ عملکردی و اشراف فرماندهی در سطح کشور رتبه اول را درسال ۹۵ کسب کرد.

سرهنگ جوان گفت:: یکی از ماموریت‌های سپاه عمق بخشی در حوزه خدمات به مردم و مناطق محروم و مرزی است که در معرض آسیب قراردارند می‌باشد که اگر به این آسیب‌ها توجه نشود مشکلات و نا امنی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مناطق محروم مرزی این منطقه خاطر نشان کرد: برگزاری اردو‌های جهادی با نگاه عمران و سازندگی، بهداشتی و درمانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، اشتغال زایی، تربت بدنی، توزیع سبد کالا، ساخت خانه برای نیازمندان، توزیع لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از جمله مجموعه فعالیت‌های حوزه خدماتی به مردم محروم منطقه درسال گذشته بوه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با اشاره به انتخاب دهستان جنت آباد بعنوان اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزود: آبادی این دهستان ازسال گذشته در دستور کار قرارگرفت و از ۳۱ رشته قنات تعداد ۱۴ باب بالای ۷۰ درصد پیشرفت انجام گرفته که خوشبختانه درحال حاضر از صفر تا ۱۲ اینچ آب رسانی دارد و در مجموع با صرف هزینه بیش از دو میلیار تومان محرومیت زدایی و اشتغال زایی ادامه دارد.

سرهنگ جوان با اشاره به تبیین شعار سال گفت:: عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی، قانونی و عرفی این مجموعه می‌باشد و سپاه موظف شد به جهت رونق تولیدات داخلی در جهت ترویج، تبیین و تلاش برای خرید و استفاده از کالای ایرانی در تمامی رده‌های مقاومت صورت پذیرد.

انتهای پیام //ز. ج


نشست خبری فرمانده سپاه تربت جام

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.