سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی؛

صدور ۳۰ هزار کارت الکترونیکی مهارت در آذربایجان غربی

با هدف کمک به بهبود اشتغال جوانان ۳۰ هزار کارت الکترونیکی مهارت در آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: اعطاء گواهینامه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای به صورت الکترونیک در مراکز فنی و حرفه‌ای برای توسعه کار و اشتغال جوانان انجام می‌شود و تا کنون بیش از ۳۰ هزار کارت مهارت برای مهارت آموزان صادر شده است.
محسن مددی افزود: این کار با هدف استقرار دولت الکترونیک و استاندارد سازی، اصلاح و بهبود روش‌ها و فرآیند‌ها و با هدف بازنگری، توسعه و بهینه‌سازی الگو‌های ارزشیابی مهارت صورت گرفته است.
مددی گفت: کارت گواهینامه الکترونیکی به جای گواهینامه‌های سنتی و کاغذی طراحی شده و برای تسریع در دریافت اطلاعات و استعلام وضعیت کارآموزان آموزش فنی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: سال گذشته با برگزاری ۸ مرحله آزمون در مجموع ۶۵ هزار و ۷۲۵ نفر در آزمون‌های سنجش مهارت شرکت کرده و از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۵۲ نفر قبول شده‌اند.
مددی با اشاره به تنوع برنامه‌های اجرایی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توانمندسازی نیروی کار گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ جامعه و به ویژه شتاب دهی به فرآیند تولید امری حیاتی است.

انتهای پیام/خ

 

صدور 30 هزار کارت مهارت در مراکز فنی و حرفه ای اذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.