سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر موسوی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

بصیرت و دشمن‌شناسی لازمه جنگ اطلاعاتی با دشمن است

فرمانده کل ارتش گفت: بصیرت و دشمن شناسی موجب می‌شود در مقابل هر توطئه‌ای از جانب دشمن پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجلیل از مدافعان حرم که امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه در مجتمع 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اظهار کرد:‌ دشمن در مقابله با انقلاب ضربه بیشتری خواهد خورد و این منطقی عادی است که در همه جا جاری می‌باشد.

وی تصریح کرد: تکلیفی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر گردن نیروهای مسلح گذاشته‌اند، هم افزایی و همدلی هرچه بیشتر در مأموریت‌ها است و این فلسفه وحدت و همدلی است.

موسوی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه برخی به دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای ارتش و سپاه پاسداران هستند، اظهار کرد: این افراد موفق نشده و خود را خسته می‌کنند.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه دشمن در جنگ پیچیده اطلاعاتی با جمهوری اسلامی است و رمز موفقیت در این جنگ چه می‌باشد، اظهار کرد: در ابتدا لازمه این امر بصیرت است و ما باید دشمن شناسی خود را تقویت کنیم و زمانی که دوستان خود را خوب شناخته و مسیر را گم نکنیم و بر روی اصول پایبند باشیم در مقابل هر توطئه‌ای موفق می‌شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.