سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دوشنبه منتشر می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از دوشنبه بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز دوشنبه سوم تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: در آزمون کارشناسی ارشد 97،  455 هزار و 134 نفر در گروه علوم انسانی، 37هزار و 843 نفر در گروه علوم پایه، 160 هزار و 979 نفر در گروه فنی‌ و مهندسی، 21 هزار و 555 نفر در گروه کشاورزی، 58 هزار و 484 نفر در گروه هنر، یک هزار و 746 نفر در گروه دامپزشکی ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد، روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن در دهه دوم خرداد ماه 97 اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان مرحله اول پس از انتخاب رشته می‌توانند از نتایج نهایی خود در دهه اول شهریور ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مطلع شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از آزمون کارشناسی ارشد 97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.