سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبیر: از دوره اوباما به دنبال اعزام نیروی نظامی به سوریه بودیم

وزیر امور خارجه عربستان گفت ما از دوره رییس جمهور پیشین آمریکا پیگیر اعزام نیروی نظامی به سوریه بودیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عادل جبیر -- وزیر امور خارجه عربستان -- بار دیگر با طرح آمادگی کشورش برای اعزام نیرو به خاک سوریه، اذعان کرد کشورش از دوره ریاست جمهوری باراک اوباما این موضوع را پیگیری می‌کند.

جبیر تاکید کرد عربستان آماده اعزام نیرو به سوریه تحت نظر ائتلاف به فرماندهی آمریکاست.

وی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد، اعلام کرد کشورش پیش از این نیز این پیشنهاد را به دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا ارائه کرده بود.

جبیر افزود: از ابتدای سال کنونی [میلادی] نیز ما این پیشنهاد را با آمریکا بررسی می‌کنیم. بررسی‌ها و گفتگو‌ها درباره نیرو‌هایی که باید در شرق سوریه حضور داشته باشند و اینکه از کجا باید به این منطقه عزیمت کنند، ادامه دارد. این پیشنهاد جدیدی نیست و کشورش همچنین، به برخی از اعضای کشور‌های ائتلاف اسلامی مبارزه با تروریسم نیز چنین پیشنهادی ارائه کرده است. عربستان همیشه درباره تامین مالی سهم خود پایبند است و در این باره به وظیفه خود عمل کرده است.

انتهای پیام/

تلاش عربستان برای اعزام نیروی نظامی به سوریه

برچسب ها: عربستان ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گروه خونتون نمیخوره،ادعای گنده تر از خودتون میکنید تروریست قاتل،وهابی لجن
ناشناس
۲۳:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
ببینید این فرد وزیرامور خارجه رژیم جنایتکار ال سعود و با این هم شکست های رزمی در اشغال خاک یمن و کشتار روزانه مردم این کشور هنوز متوجه حرف خنده داری که می زند نیست . این ها با حمایت بین المللی حریف رزمندگان ساده و بدون دفاع یمنی نیستند . آنوقت می خواهند در خاک سوریه با رزمندگان شجاع سوری که ریشه تاریخی در جنگاوری دارند روبرو شوند .