سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارم: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران وجود ندارد

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی وجود ندارد.

سمیرا ارم در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم ملی پاراتیراندازی بیان کرد: در زمستان سال گذشته یک مرحله اردو را برگزار کردیم و پس از آن در رقابت‌های امارات شرکت کردیم که در آن مسابقات موفق شدم علاوه بر کسب سهمیه مسابقات جهانی کره جنوبی، دو مدال طلا در ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر تیمی و خفیف بدست آورم و همچنین توانستیم در امارات رکورد ماده خفیف را شکسته و به نام ایران ثبت کنیم.

او در مورد حریفان تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی عنوان کرد: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی وجود ندارد. البته تیم‌های کره جنوبی، چین و ترکیه هم تیراندازان خوبی دارند، اما تیم ملی ایران حریف اصلی سایر تیم‌ها است و نتایجی که تاکنون در رقابت‌ها بدست آمده نشان می‌دهد حریفی برای تیم ملی ایران وجود ندارد.

ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره اردو‌های تیم ملی ادامه داد: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود و پس از آن راهی مسابقات جهانی می‌شویم.

او تصریح: امیری سرمربی تیم ملی به خوبی توانسته ملی پوشان را از نظر فنی و روحی برای حضور در مسابقات آماده کند چرا که این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه بازی‌های پارآسیایی جاکارتا مهم است و در حال حاضر تمام اعضا تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ارم افزود: تکنیک‌هایی که سرمربی تیم به کار می‌برد بسیارخوب است و از نظر روانشناسی هم توانست روی بازیکنان تاثیر بگذارند تا همدلی و اتحاد در تیم ملی به وجود بیاید و با انگیزه خوب راهی مسابقات می‌شویم.

او درباره هدفش در مسابقات جهانی کره جنوبی بیان کرد: تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم تا بهترین نتیجه را بدست آورم و سهمیه بازی‌های پارآسیایی را کسب کنم. البته کسب مدال هدف هر ورزشکاری است و من هم برای رفتن روی سکو قهرمانی تلاش میکنم.

ارم در خصوص باز‌های پارآسیایی انونزی گفت: دوره قبل این رقابت‌ها من هنوز به تیم ملی دعوت نشده بودم و اکنون با تجربه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو وارد این مسابقات می‌شوم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی را رقم بزنم و مدال خوشرنگی را کسب کنم تا مسیر رسیدن با پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هموار‌تر شود.

ملی پوش پارا تیراندازی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: از ریاست جدید فدراسیون تشکر می‌کنم که همانند خسروی وفا از تیم‌های ملی و ملی پوشان حمایت می‌کند و با حضور در تمرینات و اردو‌های تیم ملی به بازیکنان روحیه می‌دهد. از سرمربی تیم ملی هم تشکر می‌کنم که همواره برای افزایش دانش فنی و روحیه ملی پوشان تلاش می‌کنند. امیدورام در رقابت‌های جهانی کره جنوبی بهترین نتیجه را رقم بزنیم و شاهد درخشیدن نام ایران در این مسابقات باشیم.


انتهای پیام/


اظهارات ارم درباره تیم ملی پاراتیراندازی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.