سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات مسئولان برای رفع مشکلات زیرساختی ملکشاهی

استاندار ایلام گفت:همه ما در یک کشور و یک نظام حضور داریم و اینها همه برای همدلی کافی است و می توانیم بر اساس این مشترکات نسبت به توسعه اقدام کنیم.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: با توجه به مشکلات زیرساختی که در ملکشاهی وجود دارد، عزم جدی داریم تا این شهرستان در مسیر توسعه قرار و مشکلات زیرساختی آن رفع شود.

وی اظهار کرد: استان ایلام و شهرستان ملکشاهی هشت سال خط اول جنگ و دفاع مقدس بود و از توسعه و آبادانی به دور بودند و دولت و نظام موظف است این کمبودها را جبران کند.
 
استاندار ایلام گفت: ملکشاهی مشکلات بسیاری دارد از جمله آب شرب ، کمبود جاده های اصلی ، رفع نقاط حادثه خیز و ... که در این سفر به دنبال رفع این مشکلات خواهیم بود.

 سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ملکشاهی در هشت دفاع مقدس  بسیار جانانه از مرزهای کشور دفاع کردند و در طول جنگ دچار خسارت های شدند که اکنون مسئولان باید در جهت جبران آنها اقدام کنند.

فرماندار ملکشاهی  عنوان کرد: هر چند دولت خدمات خوبی به این شهرستان داشته اما با توجه به مشکلات زیرساختی و جوابگو نبودن اعتبارات شهرستانی رفع این مشکلان نیازمند عزم مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

محمد تاسمه اظهار کرد: عمده مشکلات این شهرستان در سه حوزه مهم راه های مواصلاتی ، تکمیل دی کلینیک تخصصی و پروژه آبرسانی از سد چم گردلان است که امیدواریم در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان اعتبار لازم به این پروژه ها اختصاص یابد.

انتهای پیام/با


عزم مسئولان برای رفع مشکلات زیرساختی ملکشاهی جدی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.