سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کافی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در جشنواره ملی فجر

نخستین جشنواره ملی فجر با هدف شناسایی نخبگان و کمک به دانشجویان و دانش آموزان برای تجاری سازی ایده‌ها آغاز به کار کرد.

امیر محمد کافی، دبیر اجرایی جشنواره ملی فجر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره گفت: این جشنواره برای اولین بار در کشور و با هدف تحقق یکی از اهداف اصلی نظام، «اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل»  برگزار شده است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ کارگروهی و جمعی میان دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله اهداف دیگری بود که ما از طریق برگزاری این جشنواره خواهان رسیدن به آن بودیم.

ارتباط میان دانشجویان و صنعت هدف برگزاری جشنواره ملی فجر

دبیر اجرایی جشنواره ملی فجربا اشاره به ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: شناسایی استعداد‌ها و نخبگان پنهان کشور و آموزش به آنها از طریق این جشنواره عملیاتی می‌شود و  این جشنواره با برقرای ارتباط مثلثی میان مدرسه ، دانشگاه ، صنعت به طرح ها جهت می‌دهد و در راستای تجاری سازی آنان قدم بر می‌دارد.

کافی  در خصوص بخش های مختلف نخستین  جشنواره ملی فجر اظهار کرد: این جشنواره از بخش های مختلفی همچون سازه‌های ماکارونی، هوافضا، دریا و ماشین‌های چندزیست، نقاشی و انیمیشن  تشکیل شده است و البته در  بخش هوافضا  گروه ها در سه بخش راکت آبی، گلایدر، پاورکرافت  تقسیم شدند و به طور کلی  این جشنواره از20   گرایش تشکیل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.