سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تدوین برنامه سال 97 حزب اراده ملت/ اردوی جوانان حزب در یزد برگزار می‌شود

دبیر حزب اراده ملت گفت: در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری حزب، برنامه سال 97 را تدوین و نهایی کردیم.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری حزب، برنامه سال 97 را تدوین و نهایی کردیم تا براساس آن بتوانیم فعال تر شویم.

وی ادامه داد: عمده‌ترین فعالیت ما در سه ماهه اول سال افزون بر پرداختن به مسائل و مشکلات مردم، برگزاری مجمع فوق العاده حزب است که به زودی برگزار خواهد شد.

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: اردوی جوانان حزب نیز در سه ماهه دوم سال در استان یزد برگزار خواهد شد که محوریت آن  آموزش به اعضای جوان است تا به نوعی بتوانند سیاست ورزی را تمرین کنند و برای حل مشکلات مردم آماده باشند.

حکیمی‌پور همچنین درباره هفته نامه تشکل متبوعش بیان کرد: شماره صفر هفته نامه قبل از آغاز سال 97 برای اعضای حزب  منتشر شد و نواقص آن را برطرف کردیم و در تلاشیم تا در اردیبهشت توزیع عمومی را آغاز کنیم.

گفتنی است که حزب اراده ملت ایران(حاما) در سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد. حاما یک حزب اصلاح طلب است که اولویت خود را پیشرفت کشور و حل مشکلات طبقه پایین جامعه می‌داند. 

شایان ذکر است که این تشکل سیاسی تاکنون 8 کنگره برگزار کرده و در کنگره سال 95 اعضای شورای سیاست‌گذاری ۲۱ نفره حزب انتخاب شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.