سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: با فوتبالیست 28 ساله فرقی ندارم/امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: با توجه به زندگی حرفه ای ، از نظر بدنی با یک فوتبالیست 28 ساله فرقی ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که صاحب 2 دختر است می گوید در دنیا همه چیز دارد و دیگر باید فقط به فکر آینده فرزندانش باشد. گفتگوی ما را با این ستاره خط دفاع پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران می خوانید.

برنامه ات در سال 97 چیست؟

برنامه ای که برای سال جدید در نظر دارم مثل همیشه حرکت به سوی پیشرفت است و البته برای تیم ملی فوتبال مان در جام جهانی نیز آرزوی موفقیت دارم و از خدا می خواهم کمک کند تا بتوانیم در سال جدید نتایج خوبی در روسیه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

2 دختر دارید؟

بله نام دختر اولم را نورا و اسم دومی را که سال 94 متولد شد نیلا گذاشتیم.

چه مدت است که ازدواج کرده ای؟

همان روزهای نخستی که به پرسپولیس(تابستان 1391) پیوستم، متاهل شدم.

چند سال داری؟

من متولد سال 1360 هستم و 36 سال دارم. البته با توجه به زندگی حرفه ای که دارم از نظر بدنی با یک فوتبالیست 28 ساله فرقی ندارم(خنده). دوست دارم تا زمانی که می توانم مانند یک بازیکن جوان بازی کنم و در میادین حضور داشته باشم. پس از آن هم سراغ زندگی ام خواهم رفت.

چند خواهر و برادر داری؟

چهار برادر دارم و یک خواهر.

در این سال ها با پول فوتبال چه کردی؟

تا چند سال پیش با برادر بزرگترم در این باره که چه کاری انجام بدهیم  هم فکری می کردم و حالا هم هر زمان لازم باشد این کار را می کنم.

از شرایط تیم باشگاهی ات راضی هستی؟

برانکو تیم را خیلی روی فرم آورده و مطمئن هستم که همه فوتبالی ها بر این باور هستند که پرسپولیس شاداب تر از همه سال های اخیرش فوتبال بازی می کند و امیدوارم که اسباب خوشحالی طرفداران این تیم را فراهم کند.

با طرفداران پرسپولیس چه رابطه ای داری؟

مگر می شود شما برای پرسپولیس بازی کنی و با هواداران ارتباطی نداشته باشی؟ در این سال ها هواداران تیم مرا هر جایی که می بینند مورد لطف و محبت خودشان قرار می دهند.

 

عامل اصلی موفقیت تو در این سن و بازی برای تیم ملی با مربی سخت گیری مانند کارلوس کی روش در چیست؟

قطعاً شریک زندگی ام. بار دیگر همسرم تشکر می کنم که در این چند سال زحمات زیادی را متحمل شده است. اولین فرزندمان دی ماه سال 92 متولد شد و به فاصله 2 سال بعد یعنی بهمن سال 94 خدا نیلا را به ما داد. من در آن فاصله هم در جام جهانی بازی کردم و هم در جام ملت های آسیا. بعد هم درگیر مقدماتی جام جهانی 2018 و لیگ شدم و هزاران گرفتاری دیگری کاری و ورزشی. از این نظر باید بگویم که اگر کمک همسرم نبود و او به تنهایی این همه سختی را تحمل نمی کرد، من هرگز نمی توانستم با فکر راحت در خدمت تیم ملی و البته پرسپولیس باشم و اگر توانسته ام کمکی به تیم ملی و پرسپولیس انجام بدهم به دلیل آرامش خاطری بود که آن را مدیون همسرم هستم.

 

اوقات فراغتی هم برایتان می ماند؟

البته آنقدر با دخترها سرمان گرم است که آنها هم اوقات فراغت ما شده اند هم اوقات غیر فراقتمان. من و همسرم از صبح تا شب سرمان با آنها گرم است و هر زمان که به خانه برمی گردم تا جایی که توان داشته باشم در کارها به همسرم کمک می کنم.

آرزوی سال جدیدت چیست؟

از خدا می خواهم هر کسی هر آرزویی دارد به آن برسد. چون من با وجود همسر خوبی که دارم و دو فرزند سالمی که خداوند به من هدیه داده است دیگر چیزی از خدا نمی خواهم و فقط از این به بعد آرزو می کنم که خداوند سلامتی را همیشه به ما ارزانی کند تا زیر سایه اش زندگی کنیم.

آرزوی ورزشی هم داری؟

قطعاً، امیدوارم در جام جهانی و در گروهمان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و اولین بار در تاریخ فوتبال کشور از دور اول به دور بالاتر صعود کنیم. با این اتفاق حتما سال 1397 در تاریخ فوتبال ثبت و در ذهن همه جاودان خواهد شد.

حرف پایانی؟

امیدوارم که سال نو برای همه سرشار از موفقیت باشد و هر کسی هر برنامه ای برای سال جدید دارد به آن برسد. از شما و همکارانتان هم تشکر می کنم.

انتهای پیام /

منبع: مجله روزهای زندگی

گپ و گفت جذاب و خواندنی با کاپیتان تیم پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
خوشبحالت میخوای بگی جوونی
ناشناس
۱۷:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه