سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تامین اعتبار برای اصلاح شبکه برق

نماینده مردم دزفول در مجلس بر لزوم تامین اعتبار فوری برای اصلاح شبکه برق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپی زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: خوزستان از استان‌های استراتژیک در بحث تولید انرژی در کشور است.

وی بیان داشت: وضعیت جوی و گرمای شدید در ماه‌های زیادی از سال در خوزستان  وجود داردکه با این حال فرسودگی شبکه برق استان بالاتر از استان‌های سردسیر است که این امر نیازمند تأمین اعتبار فوری در راستای اصلاح شبکه در تمام استان و به ویژه دزفول است.

پاپی زاده افزود: رشد نرخ مصرف برق را در این شهرستان بین ۷ تا ۸ درصد است و دلیل این امر، رشد صنایع در دزفول و مهاجرپذیر بودن این شهرستان است.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در زمینه آب و فاضلاب شهرستان انجام‌شده اما باید تداوم یابند ضمن اینکه تکمیل طرح جامع آبرسانی دزفول نیازمند ۴۵۰ میلیارد اعتبار است تا تمام شبکه سراسری انتقال و توزیع آب دزفول توسعه‌ یافته و اصلاح شود.

وی افزود: فاصله دزفول با سردشت ۴۵ کیلومتراست ولی تنها اعتبار برای احداث زیرساخت‌های آب و برق ۱۸ کیلومتر این مسافت تأمین شده در حالیکه باید تلاش شود تا محرومیت‌های این دو بخش در زمینه آب و برق به وضعیت مطلوب برسد که این امر نیازمند اهتمام وزارت نیرو است.

انتهای پیام/م

ضروری بودناصلاح شبکه برق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.