سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

مناسب سازی معابر شهری عاملی برای حضور معلولان در اجتماع

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در صورت مناسب سازی معابر شهری برای رفت و آمد معلولان ، بزرگترین انگیزه برای این قشر فراهم می شود که بتوانند در اجتماع حضور پیدا کنند.

مرضیه فرشادی درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: مناسب سازی تنها توجه به فضای فیزیکی و ایجاد سطح شیب دار در معابر نیست بلکه باید با در نظر گرفتن نوع معلولیت، مناسب‌سازی خاصی را برای این قشر مد نظر قرار داد.

به گفته وی، مناسب‌سازی فضای دیجیتال و مجازی و همچنین مناسب‌سازی ادارات برای ناشنوایان و آشنایی با زبان اشاره از برنامه‌هایی است که باید به صورت جدی پیگیری کرد و به نتیجه رساند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه اثبات توانمندی معلولین و تغییر نگاه موضوعی نیست که با گفتمان امکان پذیر باشد، ادامه داد: تربیت، آگاه‌سازی و نهادینه کردن پذیرش محدویت‌‎های معلولان به کودکان از سنین کم می‌تواند نسل آینده را به این مهم آگاه کند.

فرشاد، با اعلام حمایت همه جانبه خود از جامعه معلولان اظهار کرد: تعامل همه جانبه بهزیستی و باشگاه خبری معلولان و استفاده از تجربیات و پیشنهادها، می‌تواند گامی موثر در راستای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی جامعه معلولان باشد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: بهزیستی ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.