سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسبت مالیات به درآمد دولت و اعتبارات کشور 20 درصد است

رییس کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : نسبت مالیات به درآمد دولت و اعتبارات کشور 20 درصد است اما رشد میله ای است و در کنار آن رشد هزینه های دولت نیز میله ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمود شکری  رییس کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ستاد اقتصاد مقاومتی و فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی گفت : از برنامه های انسجام استان کرمان بسیار لذت بردیم.

شکری ادامه داد: لذت کار توسعه ای استان در این است که مردم نمایندگان خوبی را انتخاب کرده اند که به حاشیه ها توجهی ندارند و همه در یک کشتی نشسته ایم.

وی اظهار کرد: دنیا به این نتیجه رسیده که توسعه به معنای فکر است و سرمایه بسیاری از کشورهای موفق اقتصادی، فکر است.

شکری افزود: مالیات باید موجب توسعه کشور باشد و اینکه همه ناراضی هستند، نشان می دهد که یا فرهنگ مالیاتی مشکل دارد، یا قانون مشکل دارد و یا در اجرا مشکل داریم.

وی بیان کرد: نسبت مالیات به درآمد دولت و اعتبارات کشور 20 درصد است اما رشد میله ای است و در کنار آن رشد هزینه های دولت نیز میله ای است.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشتغال باید در بخش خصوصی ایجاد شود، گفت: استخدام های پنهانی در ادارات هزینه های دولت را افزایش می دهد و موجب نارضایتی مردم می شود.

وی ادامه داد: باید به نفع تولید کننده حرکت کنیم و این کار در استان کرمان در دست انجام است.

انتهای پیام/ی

کرمان ظرفیت مناسبی برای گردشگری دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.