سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت معوقه بنیاد شهید به ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم تودیع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه از سال ۶۵ تا ۹۰ معوقات ایثارگران مانده بوده است، گفت: ۵ هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان میزان معوقه بنیاد شهید به ایثارگران بوده که تا سال ۹۰ همه معوقات ایثارگران پرداخت شد که حدود ۵۰ درصد در بنیاد آرامش ایجاد شده است.

وی افزود: نهاد بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۵۸ با فرمان امام راحل شکل گرفت که در آن زمان بیش از دو هزار و ۶۰۰ شهید داشتیم که همه آن‌ ها اکثرا از قبل انقلاب برای پیروزی انقلاب شهید شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه دید وسیع امام راحل و عرق عمیقی که ملت به شهدا دارند سبب تقویت جایگاه بنیاد شهید در کشور شده است، گفت: ایثارگران حق بزرگی به نظام و انقلاب دارند و بنیاد شهید رسما در خدمات آرمان‌ های ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه از قبل انقلاب تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: ۸۰۰ هزار نفر از آحاد کشور از جامعه شهدا هستند و ۵۷۵ هزار نفر از آحاد جامعه از جامعه جانبازان هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید بالغ بر سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری و جانبازی کشور را زیر پوشش دارد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز بزرگ‌ترین سازمان کشور از حیث خدمات ایثارگری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه باید برنامه ریزی کوتاه، میان و بلندمدت در جهت ارتقا خدمات ایثارگران و خانواده شهدا را لحاظ کردیم، افزود: تلاش جدی کردیم آرامش نسبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد کنیم.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در این نشست با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی مازندران، گفت: مسئولان در حفظ دستاورد‌های ایثار و شهادت نقش اساسی ایفا می‌ کنند.

وی افزود: بسیاری از کشور‌ها تحت سلطه هستند، ولی ایران اسلامی به برکت خون‌ های پاک شهدا و ایثارگران و تحت زعامت ولایت فقیه، جلوه جهانی به استقامت و پایمردی در منطقه دادیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پله‌ های ترقی و تعالی را سپری کرده است.

انتهای پیام/ م

پرداخت معوقات ایثارگران تا سال ۹۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.