سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام کانون‌های مساجد در پورتال جامع سجا

ثبت نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان در سامانه پورتال جامع بچه های مسجد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در این باره گفت: پورتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مهم‌ترین راهکار پیشرفت کمی و کیفی کانون‌ها است، بنابراین همه کانون‌ها باید  در این پورتال ثبت‌نام کنند.

هادی فیض منش افزود: با توجه به آغاز ساماندهی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال ٩٧ و ثبت کانون ها، پورتال جامع کانون های فرهنگی هنری توسط ستاد عالی راه اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه این پورتال در راستای ساماندهی و تکمیل اطلاعات کانون ها راه اندازی شده، اظهار کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با مراجعه به سایت ضمن ثبت کانون در این پورتال سجا ، اطلاعات آن را نیز تکمیل کرده و از اخبار تمامی کانون ها آگاه شوند.

فیض‌منش با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید هرچه زودتر اطلاعات کانون خود را در این پورتال ثبت کنند، خاطرنشان کرد: حمایت از کانو‌‌ن‌ها منوط به ثبت رسمی در این پورتال است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت:  طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده با ثبت حداقل۲۰ نفر در مساجد شهری و  ۱۰ نفر در مساجد روستایی، یک کانون فرهنگی هنری مسجد رسمیت می‌یابد.

فیض منش افزود:  به قید قرعه به ٤ نفر از  مدیران کانون‌هایی که در مدت زمان تعیین شده در پورتال جامع بچه های مسجد ثبت نام کنند، هدیه سفر به مشهد مقدس تعلق می گیرد.

پورتال جامع بچه های مسجد که با نام "سجا" در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است یکی از مهمترین طرح های ستادعالی مساجد در سال ٩٧ خواهد است که ٢٤ هزار کانون در کشور  را زیر پوشش خواهد داشت و محلی برای پیوند کانون های فرهنگی هنری خواهد بود.

انتهای پیام/ص.ف

ثبت نام کانون‌های مساجد در پورتال جامع سجا

برچسب ها: مسجد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کانون فرهنگی هنری بیت الحسین (ع) مسجد صاحب الزمان (عج ) حسنلنگی بالا
۲۳:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
بسیار عالیست