سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اجرا شدن قانون حمایت از خانواده

در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و عملیاتی کردن شیوه نامه مدیریت مراکز مشاوره خانواده جلسه شورای مشورتی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل مازندران در اولین جلسه شورای مشورتی استان در سال ۹۷ گفت: ایجاد مراکز مشاوره خانواده در سال گذشته در چهار حوزه قضایی ساری، قائم شهر، بابل و آمل انجام و سپس در سایر حوزه‌ های قضایی مازندران تاسیس شد.

وی افزود: علت تاخیر در ایجاد و راه اندازی مراکز مشاوره در بعضی از حوزه‌ های قضایی استان، وجود مشکلات، کاستی‌ ها و نواقصی بود که با آن روبرو بودیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل مازندران گفت: اکنون مراکز مشاوره در تمام شهرستان‌ های استان در حال ارائه خدمات به متقاضیان طلاق هستند و در جلب رضایتمندی مردم دقت نظر بیشتری به خرج می‌ دهیم.

معاون قضایی دادگستری مازندران بر لزوم توانمند سازی و ارتقاء کیفی خدمات مشاوره‌ای تاکید کرد و افزود: اداره کل بهزیستی استان باید در جهت توانمندی و ارتقاء خدمات مشاوره گام‌های موثری بردارد.

حجت الاسلام موسوی از ارجاع کلیه پروند‌ه های طلاق و سایر دعاوی خانواده به مراکز مشاوره خبر داد و گفت: برای آنکه در پرونده‌ های خانواده و طلاق نتایج بهتری حاصل شود کلیه این دعاوی به مراکز مشاوره ارجاع می‌ شود.

وی به آیین نامه ابلاغی ریاست قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: بر اساس آیین نامه ابلاغی از سوی قوه قضاییه، اخذ تصمیمات کلان بر عهده شورای سیاستگذاری و رصد موارد اجرایی بر عهده شواری مشورتی استان قرار دارد.

انتهای پیام/ م

عملیاتی کردن شیوه نامه مدیریت مراکز مشاوره خانواده در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.