سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پروازهای منطقه ای غرب كشور /فرودگاه کرمانشاه جز ده فرودگاه برتر کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از موافقت وزیر راه و شهرسازی جهت برقراری پرواز‌های منطقه‌ای غرب کشور با مرکزیت کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی پرواز‌های منطقه‌ای غرب کشور به داخل و خارج از کشور از طریق کرمانشاه برقرار می‌شود.

 سالاری عنوان کرد: فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه جزو ده فرودگاه برتر کشور است و در میان فرودگاه‌های غرب کشور تنها فرودگاهی است که به صورت ۲۴ ساعته، فعال و ارئه دهنده سرویس می‌باشد.

 وی افزود: با توجه به ضرورت و نیاز دسترسی مردم استان و غرب کشور به ویژه استان‌های همجوار کردستان، ایلام، لرستان و همدان به سایر نقاط کشور از جمله استان‌های خوزستان و اصفهان گیلان و مازندران، نیازمند توسعه و تجهیز می‌باشد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: به همین منظور رایزنی‌هایی با وزیر محترم راه و شهرسازی در خصوص برقراری پرواز‌های منطقه‌ای غرب کشور با مرکزیت کرمانشاه به داخل و خارج کشور انجام شده است که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت گرفت این پیشنهاد مورد موافقت وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

سالاری بیان کرد: با توجه به موافقت و دستور وزیر به زودی پرواز‌های منطقه با مرکزیت کرمانشاه برقرار می‌شود.
 
انتهای  پیام/ز
 

پرواز‌های منطقه با مرکزیت کرمانشاه برقرار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.