سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه منطقه‌ای در برلین برای خنثی‌سازی بمب جنگ جهانی دوم

ایستگاه مرکزی راه آهن، وزارت اقتصاد، یک موزه و بخشی از یک بیمارستان در پایتخت آلمان برای خنثی کردن یک بمب مربوط به جنگ جهانی دوم تخلیه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس برلین پایتخت آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد ایستگاه مرکزی راه آهن، وزارت اقتصاد، یک موزه و بخشی از یک بیمارستان در این شهر روز جمعه برای خنثی کردن یک بمب مربوط به جنگ جهانی دوم تخلیه خواهد شد.

پلیس برلین در پیامی توئیتری اعلام کرد این بمب ۵۰۰ کیلوگرمی انگلیسی در جریان یک عملیات عمرانی در مرکز برلین کشف شد و همه ساختمان‌های واقع در شعاع ۸۰۰ متری از ساعت ۹ صبح به وقت محلی تخلیه خواهند شد. منطقه تخلیه شامل موزه تاریخ طبیعی برلین نیز می‌شود.

یک سخنگوی پلیس آلمان گفت: هنوز مشخص نیست تخلیه ساختمان‌ها چه مدت طول خواهد کشید و آیا فرودگاه تگل نیز مشمول عملیات تخلیه خواهد شد یا خیر.

 با گذشت بیش از ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم، آلمان همچنان هر سال بیش از ۲۰۰۰ تن بمب و مهمات جنگی کشف می‌کند.  پارسال حدود ۶۰ هزار نفر از مردم در فرانکفورت پس از کشف یک بمب بزرگ که نیروی هوایی انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم روی این شهر انداخته بود از خانه‌های خود تخلیه شدند.

انتهای پیام/

تخلیه ساختمان‌ها در پایتخت آلمان به علت خنثی کردن بمب جنگ جهانی دوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.