وی گفت: در این کارگاه آموزشی ۱۰۰ نفر از فعالان گردشگری اعم از راهنمایان و مترجمان، عوامل اجرائی هتل ها، کارکنان اداره کل و فعالان دفاتر خدمات مسافرتی حضور داشتند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان هدف از برگزاری این دوره را در آستانه افتتاح رسمی رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸، ارائه راهکارهای عملی برای افزایش کیفیت خدمات، ارتباط مطلوب با دریافتکنندگان خدمات گردشگری، فراگیری درک بهتر از نحوه ارتباطات صحیح با گردشگران، آشنایی با اصول مهارتهای فردی و ارتباطی، افزایش امنیت و رضایتمندی گردشگران و آشنایی با مفاهیم کلیدی شناخت صنعت گردشگری و میراث فرهنگی عنوان کرد.
آبدار در پایان متذکر شد: موفقیت تبریز ۲۰۱۸ حرکت منجسم و همسوی دستگاه های اجرایی ذیربط را می طلبد که نگرش کل نگر و برنامه ریزی سیستمی و مدون لازمه دستیابی به این مهم است.
انتهای پیام/