سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مددکاران ترویجی جنوب کرمان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مددکاران ترویج به تعداد ۱۲۰ نفرروز، در جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خانم نامور مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: یکی از عناصر و عوامل اساسی در شبکه ملی ترویج، نیروی انسانی است که در توسعه کشاورزی نقش موثر و بسزایی دارد.

وی افزود:مروری گذرا بر استراتژی‌های حاکم بر برنامه‌های توسعه اجتماعی – اقتصادی کشور در چند دهه اخیر حاکی از آن است که استفاده از نیرو‌های مردمی و مشارکت آن‌ها در انتقال دانش فنی و ارتقاء مهارت‌های خویش، اداره امور، واگذاری برخی فعالیت‌های دستگاه‌های اداری به بخش خصوصی و غیر دولتی از محور‌های مهم و قابل توجه در برنامه‌ها بوده است.

نامور گفت:لذا به منظور استقرار شبکه ترویج در مناطق روستایی و گسترش آن تا اقصی منطقه و همچنین با توجه به پراکندگی مناطق روستایی، وجود اقلیم‌های متفاوت و تنوع در محصولات کشاورزی ایجاب می‌کند که در چنین شرایطی از نیرو‌های داوطلب بومی و پیشرو و برخاسته از جامعه روستایی در بخش کشاورزی استفاده شود تا از این طریق زمینه جریان دوسویه بودن اطلاعات و ایجاد ارتباط میان کارگزاران و جامعه تولید کننده و بهره برداران در یک شبکه نظام‌مند فراهم شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد:در همین راستا مدیریت هماهنگی ترویج اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مددکاران ترویجی به تعداد ۱۲۰ نفر روز با اهداف آشنایی با اصول مشارکت مردمی و تعاون در در توسعه و ترویج کشاورزی و آشنایی با روش‌های نوین آبیاری نموده است.
انتهای پیام/ح

دوره آموزشی برای مددکاران ترویجی کشاورزی در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.