سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ؛

اطلاع رسانی در دنیای امروز یک ضرورت انکارناپذیر است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: اطلاع رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می کند.

به گزارش  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: امر اطلاع رسانی در دنیای امروز تبدیل به یک ضرورت انکارناپذیر شده و در معادلات ملی و بین المللی بسیار اثرگذار است امروزه سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا رفته و اخبار به صورت لحظه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت:در این شرایط مجموعه‌ای که بتواند از این پدیده جدید در عرصه اطلاع رسانی به صورت مناسبی بهره گیری کند، می‌تواند اثرگذار و ماندگار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: در عرصه اطلاع رسانی نیاز به مجموعه‌هایی است که در این زمینه سیاست‌ها و راهبرد‌ها را تعیین کند و متناسب با شرایط موجود، طرح‌ها و پروژه‌هایی را تدوین کند. مجموعه‌ای مانند شورای اطلاع رسانی استان که بتواند ارتباطی دوسویه و پویا میان مردم و ادارات و سازمان‌های خدمات رسان را برقرار کند.

وی افزود: بخش عظیمی از خدمات نظام توسط دولت انجام می‌شود. در این وضعیت بیان تلاش‌ها و خدماتی که توسط دولت و دستگاه‌های خدمات رسان صورت می‌گیرد به آرامش و امنیت بیشتر در جامعه کمک می‌کند.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه رسانه استان وجود دارند که می‌توانند نقش بسیار اثر گذاری در روند توسعه استان و امر اطلاع رسانی داشته باشند.
 
 
 
انتهای  پیام/ز
 

ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه رسانه استان وجود دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.