سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش با هوشیاری و قاطعیت از کشور دفاع می کند

فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا استان همدان گفت: ارتش با هوشیاری و قاطعیت در برابر هر تهدید دشمن از کشور دفاع میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری ، فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا استان همدان درمراسم  رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تجلیل از دلاورمردی‌های نیروی زمینی افزود: این هفته با عید مبعث آغاز و پایان آن با میلاد سرور و سالار شهیدان همراه است که این موضوع نمادی از اتحاد ارتش و سپاه است و هفته مبارکی است.
وی اظهار  داشت:  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت این  حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی یادآور تدبیر حضرت امام (ره) در برابر توطئه و تهدید منافقان برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب  است.

وی خاطر نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) چه حکیمانه این مسئله را تشخیص داد و بر ماندگاری ارتش تأکید کرد و این تدبیر کشور را در دوران دفاع مقدس حفظ کرد.

افسری بیان کرد: همانگونه که ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید بر ماندن خود در کنار ملت و انقلاب گواه آورد، اکنون نیز آماده‌تر از قبل در برابر هر کشوری که خیال خام تهدید یا تهاجمی علیه جمهوری اسلامی را در سر بپروراند، خواهد ایستاد.

وی یادآور شد: پیام رژه امروز اثبات اقتدار نیروهای مسلح، ایستادگی بر پیمان ارتش با مردم، اطاعت از مقام عظمای ولایت و هشدار به همه بدخواهان است که بدانند ارتش همچون همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور و حفظ امنیت ایران اسلامی است.

استاندار همدان نیز در این مراسم بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب با وجود تحمیل جنگ به انقلاب تازه پیروز شده با هدایت‌های امام (ره) امت ارتش در دفاع از مرزهای میهن به میدان آمد.

محمد ناصر نیکبخت افزود: امروز افتخار ارتش قدرتمند ما ایستادن در کنار ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان است.

وی افزود: این ارتش با اتکا به اخلاص، ایمان و اطاعت از فرمانده کل قوا در دفاع از اقتدار ایران استوار ایستاده است و اکنون ایران ملجایی برای مقابله با زورگویان جهان است.

استاندار همدان برگزاری و میزبانی 180 کشور و 40 وزیر گردشگری در رویدادهای 2018 را نشانگر تعظیم دنیا در برابر عظمت ایران دانست و گفت: امروز اتحادیه اروپا و هم پیمانان دیروز آمریکا هم زورگویی‌های او را بر نمی‌تابند.

وی تصریح کرد: ما امروز کشوری هستیم که در علوم مختلف و انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی در شمار کشورهای قدرتمند منطقه و جهان قرار داریم و اینها همه در اثر جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارتش و سپاه و ثبات و امنیتی که برای کشور محقق ساخته‌اند، به دست آمده است.

پس از سخنان امیر افسری و استاندار، اجرای مراسم رژه و حرکات رزمی ـ نمایشی در حضور استاندار، امام جمعه و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، فرماندهان تیپ قهرمان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد.

انتهای پیام/ج

با هوشیاری وقاطعیت از کشور دفاع می کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.