سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرآبفا منوجان؛

آب شرب به چشمه منوجان رسید

مدیر امور آب و فاضلاب منوجان گفت: مشکل آب شرب منطقه چشمه با اجرای یک‌هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع طی یک هفته آینده حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین اوژند رئیس شورای اسلامی شهر منوجان گفت:: مشکلات عمده شهر در حوزه آب است وخواستار توجه و نگاه ویژه آبفای شهری به این حوزه شد تا مردم در فصل تابستان با مشکل بی‌آبی و کم‌آبی روبه‌رو نشوند.

وی افزود: باتوجه به اینکه ارائه خدمات به مردم وظیفه ما مسوولان بوده قطعا تعامل بیشتر آبفای شهری با شورای اسلامی شهر زمینه‌ای برای هماهنگی بیشتر برای اجرای پروژه‌ها، ارائه خدمات بیشتر و مناسب برای شهروندان، افزایش رفاه عمومی و توسعه شهر می‌شود.

مصطفی شیخ‌سامانی رئیس اداره آب و فاضلاب منوجان گفت: مشکلات جزئی آب شرب در برخی مناطق خاص شهر وجود دارد که مشکل آب شرب منطقه چشمه با اجرای یک‌هزار و ۲۰۰ متر توزیع شبکه طی یک هفته آینده حل خواهد شد.

شیخ‌سامانی بیان کرد: در زمینه رفع مشکل آب شرب شهری شهرستان قبل از عید ۱۳ کیلومتر شبکه توزیع در سطح شهرستان انجام شده و اکنون مشکلات تولید عمده آب شرب شهرستان برطرف شده است.

مدیر امور آبفای منوجان اظهار کرد: با توجه به اینکه یک چاه از چاه‌های موجود آب شرب شهری خاموش است، تابستان امسال هیچ مشکلی در زمینه آبرسانی به مردم نخواهیم داشت.

انتهای پیام /ح

حل مشکل آب شرب درمنوجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.